100311 IN SCHOOL!

Sitter i skolan utanför datanissarnas kontor och väntar på att dom ska dyka upp. Dom skulle öppna 9 men nu är klockan 5 över och dom har inte dykt upp ännu -.- Jävla datanördar ;) haha!
Lyckad kväll igår med mina små gulliga brudar, fy fan vad ´vi hade roligt och kunde typ inte sluta garva någon gång :P haha Älskar mina två små tjejer mest av allt :D
Slutar 11 idag som vanligt eftersom att det är torsdag och endast har datorkunskap men gissar på att vi får sluta tidigare som vi alltid får göra på grund utav att dom uppgifterna han fixar till oss är inte direkt svåra och går fort att göra. Menmen, gött är la det :D Efter skolan sen blir det till att käka och sen sticka hem till Steph igen där lilla gulliga Jenny sitter och väntar på oss. Ska fixa till henne lite sen ska hon till götet för att gå på krogen den lilla ungen. Men hon är underbar ändå och älskar henne :)
I veckan har det inte hänt så mycket. Förra veckan låg jag i magsjuka och spenderade sedan helgen med Steph och va på fest hos Daniel :) Mycker mys




PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Olivia

tror du inte jag saknar dig då ellr?! jag saknar dig massoooor och denna sommaren ska äga och då ska du inte va i varberg hela sommarn :D <33

2010-03-11 @ 20:53:45
URL: http://olivialandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0