100126 Hemma

Så jävla trött på människor och deras syn på andra människor, för helvete!! Låt en människa klä sig och sminka sig precis som den vill utan att man ska få en jävla massa skit för det! Alla vill inte vara som alla andra. Låt folk sticka ut, låt folk vara den dom vill vara för helvete, Så jävla trött på detta jävla skitsnacket nu så jag spyr. Låt en människa vara precis som den vill vara och gilla den för den den är annars vill jag lova att man klarar sig finfint utan dom som inte accepterar en. Jag är så trött på människor nu så går å mördar någon snart!

Låt MIG vara den jag är och vill vara. Accepterar ni inte det så behöver ni inte ha med mig att göra överhuvudtaget!
Jag vet då vilka mina riktiga vänner är. Utsidan är inte allt. Kolla djupare så kanske ni hittar det ni söker efter, men som är dolt långt ner under ytan. Tänk på vad ni säger och gör till folk. Sanningen kommer alltid fram. Börja inte bygga upp något med någon ni bara snackar skit om. Ingen bra idé. Dom inte boken efter omslaget och inledning, ta dig igenom hela boken innan du börjar dömma någon. Svaret på dina frågor kanske dyker upp i slutet men om du bara kollar omslaget och inledningen missar du det viktiga och det som kanske är till betydelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0