100120 HEMMA!!

Sitter i soffan nu, pratar med lilla Hampus på msn och kollar på det okända :)
Idag har det varit en bra dag,  först blev det idrott på morronen skulle spela badminton, spelade i en halv timma sen pallade jag inte mer för hade sån jävla huvudverk -.-
Efter idrotten blev det hem till Marina köpte med oss nudlar som vi åt till lunch :)
Fixade msn till hennes dator för hon sa att det inte funkade så va bara tvungen och prova så gick det,
jag är då fan bäst :D
Sen blev det tillbaka till skolan för att ha matte, jävla matte hitler säger jag bara -.-
Jag, Mahlin, Vic, Jaqqe och Marina satte oss i ett grupprum och garva sönder åt en massa bitterfittor :D
Sen efter skolan blev det till stan med lilla Marina.
Köpte ett par leggins och sen blev det optikern.
Blev glasögon och dom kommer om en vecka -.-
Sen blev det bussen hem och till datorn, lagade mat och datorn igen :)



PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0