100118 Helgen!

Min helg har varit hel jävla underbar, på fredag efter skolan kom lilla Sara till mig så mötte henne vid tåget och drog en sväng i stan och sen hem. Sen busringde vi till Mathias och Hampus ^^ dom cpade som två idioter, men vem är förvånad? xD haha! Blev en kväll vid datorn, massa te och massa underbart prat :D Vi gick la oss vid 4 så ringde Mathias mig så låg vi å prata en liten stund annan jag skulle sova för va helt jävla död!!





Vi vaknade vid 2 och gick upp vid halv 3 för att gå och möta lilla Olivia vid bussen :D Saknat båda flickorna massa! Sen blev det hem till soffan, kollade på film och betsämde oss för att gå och köpa pizza :) Sen ringde jag Mathias och bad han komma hit men han surade och ville inte det :O Ringde då Hampus och frågade om han ville komma men han ville inte komma om inte Mathias skulle komma -.- SUCK!! Jaja blev lite tjöt, snackade massa med Hampus på msn och sen försökte vi övertala Sara att köra till Vårgårda istället ^^ Vi fick sitt och tjöta på henne en bra stund sen bestämde hon att hon skulle köra en test runda i Fristad för att lära sig mammas bil lite. Det gick as bra :D vi sprang in när vi kom tillbaka och gjorde oss iordning lite och begav oss mot Vårgårda. Jag ringde Jimmy och så gick vi hem till honom och träffade honom. Sen begav vi oss tillbaka till stationen i Vårgårda där min lilla bror Tim satt och väntade så fint på oss 4 :D Jag försökte få dit Hampus men han gnällde för att det va kallt och han ville se någon film, SÅ typiskt KILLAR!!!! Sen kom Mathias :D Men han gick lika fort igen så ringde han och sa att vi skulle komma hem till honom så det gjorde vi :) Där blev det film och massamassamassa mys! Satt hos Mathias fram till 4 på morronen sen va vi tvugna att bege oss hemåt för Sara började bli trött.





Söndag blev upp tidigt för att flickorna skulle åka hem, jag kramade om dom såååå hårt och sen blev det datorn för min del, och vem va inte inne då, Jo lilla Hampus :) så det blev till att sitta och prata med honom en bra stund och då sa han att han bara hade kollat på film fram till 12 och han hade kunnat komma efter det, Suck. Det blev en heldag i soffan och msn med Mathias för va helt jävla död!! Va as trött men satt och kollade på Johan Falk filmen och sen gick jag upp så smsade Mathias så jag kunde inte somna, somnade vid 1, TRÖTT!!





Idag har varit en underbart bra dag, mådde sjukt illa imorse så ringde mamma och sa det så hon ringde till sjukan och jag fick en tid till läkaren vid halv 2 så slapp sista lektionen i skolan. Pratade massa med mina små flickor om allt mellan himmel och jord sen begav jag mig hemåt, blev vårdcentralen och tog graviditetstest och syn test. Inte gravid :) men ganska stor synrubbning på vänster ögat så det blir till att uppsöka en liten optiker och förmodligen få ett par glasögon och om jag får det försvinner förhoppningsvis min jävla huvudverk som jag har hela jävla tiden. Fick även pillar för mitt illamående så får se om det blir bättre nu. Just nu sitter jag i soffan med världens jävla huvudverk så jag tror jag går under-.- blir nog snart till att ta några tabletter och krypa ner under täcket och sova lite.




PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0