100223 skolan...

Sitter i skolan nu.. Igår va första dagen efter lovet.. Drygt som fan! Fick bestämda platser, blev la nöjd med min men andra är tydligen inte nöjda menmen, stå ut en vecka är la inte så farligt. Bara svälja det med ett leende. Nu sitter vi och har hantverksorientering. Ingen lärare här och lungt för en gångs skull.. Efter lunch blir det salongen och efter skolan ska jag med Steph och sova hos det lilla fröet :D Saknar min stackars mobil och vill ha tillbaka den mycket snart för hatar jävla tutch skit -.- blir så trött på syrrans telefon så jag spyr ! Ne nu måste jag jobba.. Skriver mer sen!

Btw ! Smsar ni kan inte säkert jag svarar för har bara 30 sms kvar denna månaden så måste spara till nödfall :D




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0