100214 Helgen.

Helgen har varit helt fantastisk!!


Fredag: Sista dagen på APU:N och jag har faktiskt lärt mig en hel del :) Fick en massa berömm om veckan och att jag hade förbättrat mig grymt mycket på bara en vecka :) Kulkul ;D hoppas man får komma tillbaka på fler APU dagar när det kommer till det. När jag slutat drog jag direkt hem. Blev till att hoppa in i duschen och fixa sig lite :) Sen satt jag och väntade på Sara och Hanna. Dom ringde mig och sa att dom hade kört fel och att dom va i Målsryd så jag blev lite putt för va sjukt hungrig så va dom så sega -.- När dom tillslut kom drog vi direkt och handlade till kvällens måltid. Det blev tacos :D När vi käkat och gjort oss fina drog vi till Vårgårda :) Gick hem till Mathias och kolla på film. Vid 12 kom Marcus så jag och Sara gick och mötte honom på station :) Gick till Mathias igen och satte på en annan film ^^ Hanna somnade i Marcus knä och sov som en gris ^^ Vid 1 skulle Marcus gå hem och strax efter det somnade även Sara och snarkade som fan^^ Jag och Mathias satt där och pratade lite och försökte leta upp min ring som på något jävla vänster försvann där men hittade den inte :( När vi hade kollat klart på Livet är en slager sa jag att jag ville se en skräckfilm så han satte på någon film men den va inte läskig överhuvudtaget :O Det va lite boring :P haha Sen när filmen va slut satt jag och tjatade om att jag ville ha min ring och sa att Mathias hade tagit den så jag tog en av hans ringar och slängde iväg den ^^ hihih sen tog jag en till ring och hans armband :P Han höll fast mig så jag kom inte därifrån och han släppte mig inte så låg där i hans säng och kunde inte röra en fena :O Sen fick han tillbaka sitt armband och han släppte mig :D Sen väckte vi flickorna som hade sovit länge och klockan va typ halv 6 när vi väckte dom ^^ hihi sen drog vi hem och sov. Det blev en lång natt hos honom men va kul och mysigt :D


Lördag: Eftersom vi va hemma ungefär halv 7 på lördag morron så låg vi och sov till typ halv 4 på eftermiddagen ^^ Gick upp och käkade frukost sen satte vi oss i soffan en stund. Sen vid halv 7 satte jag igång med maten och vi ringde Jimmy och frågade om han kunde ses. Det kunde han så efter att vi käkade så stack vi upp och gjorde oss iordning lite snabbt och drog till Vårgårda igen ^^ Träffade Jimmy och Viktor vid station sen gick vi runt i Vårgårda. Gick till matmagasinet för att vi ville värma oss lite, Jimmy och Hanna ville ha munkar så det köpte dom så satt dom och käkade det :O Efter det drog vi mot station igen så frågade jag min kusin om hon kunde köpa cigg till mig så sa hon att hon skulle komma till statoil om en kvart så vi gick dit. En kvart blev till en timma och jag och Jimmy stog ute och kollade på någon jävla brud som låg i en bil och hade spytt och bara skrek typ och dom andra två som va med hade ringt ambulans och grejer ^^ Sen efter en timma kom Johanna och Jerry. Hade druckit en del såg man på dom och jag fick mina efterlängtade cigg ^^ När dom drog sen igen gick vi mot station och frös sönder eftersom vi hade varit ute i 3 jävla timmar. Jag smsade med Mathias och frågade om vi kunde komma dit och det sa han att vi kunde. När vi va på station så fick Sara ett snöregn av Jimmy över sig och blev lite sur så hon ville inte gå till Mathias längre. Och Jimmy och Viktor skulle hem så hon ville det ännu mindre. Vi bestämde oss för att åka hem istället. Väl hemma satte vi oss i soffan och började kolla på en film men den sög så vi gick upp istället för alla frös sönder och vi kröp ner under våra täcken och försökte få upp värmen. Vi somnade vid 1 någongång :P Vid 4 vaknade jag och svarade på ett sms från Mathias och han va fortfarande vaken så låg och smsade med honom en stund sen somnade jag igen.



Söndag: Idag åkte Sara och Hanna hem vid halv 10 på morgonen så jag va tvungen och palla mig upp så dom fick mat i magen. När dom åkt gick jag och la mig igen och sov till typ halv 1 eller något. Underbart ^^ Sen gick jag ner och käkade och kollade på film. Sen har det inte hänt så mycket mer. Nu sitter jag i soffan och kollar på Wallander och pratar med lite folk.

Denna helgen har varit helt underbar på alla sätt och vis.
Älskar er alla väldigt mycket <3




PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0