100207 Helgen

Fredag:
Fredagen var underbart mysig :D
Först va det då skolan och hade engelska och svenska. Hade inte med mig min dator så fick inte så mycket gjort. Menmen. I skolan blev det massa kul och sen efter skolan blev det en snabbis ner till stan. Böjde till bågarna för dom va så stora. Sen till rese med Ida och mötte Sandra och tog sen bussen tillbaka till skolan :) Tvättade mitt och Idas hår men vi hann inte göra så mycket mer än att blåsa det för alla småbarn kom som vi skulle fixa till så fick fixa oss själva efter det :) Lockade håret på en tjej och det blev as bra:) Hon hade lågt och fint hår. Lätt att jobba med och vi som var där fick en massa berömm av Carina :D När vi va klara med alla småflickor kom Idas mamma och hämtade mig, Ida, Sandra och Kristian. I bilen va Sofia, Victor och Johan redan parkerade ^^ Vi begav oss mot Målsryd mot Sanna och Lukas :) När vi kom fram bytte vi girls lite kläder och sen åt vi :) Tacos stod på menyn och det va mumsigt. Sanna hade ställt fram en möglig sås som Sandra upptäckte i tid som tur va ^^ Som sagt så blev det mat och lite dricka :) Ida va så trött och hade typ inte ätit på hela dan så började snurra hos henne och alla satt och flabbade som bara den ^^ efter maten blev det massa musik och lite spel ^^ Vid 11 snåret blev alla så jävla trötta och dryga så jag ville ut och gå och Johan och Ida gick med mig :) hihi gick och pratade om hans skola och lite annan skit ^^ Sen gick vi tillbaka och lite mer tjöt och efter en stund kom Idas mamma och hämtade Mig, Sofia, Ida, Johan och Victor och sen blev det sängen! UNDERBAR KVÄLL!




Lördag:
Vaknade vid 9 för att Victor och Ida låg och viskade med varandra. Trött som as va vi allihopa :O Efter en stund gick vi in och käkade frukost snackade om kvällen med dom andra och sen blev det att parkera sig i soffan ^^ Satt där och kollade på massa olika saker :O Sen vid 3 skulle jag hem :) Tobbe körde mig till södra och där mötte jag på min bror och vi tog bussen hem. Väl hemma  skulle mamma och mina syskon på bio och mamma frågade om jag kunde fixa käk till dom så hon ringde pizzerian och jag gick dit och hämtade mat. Käkade min sallad i soffan så fort jag kom hem och det va underbart gott :D Sen blev det till att springa upp och sminka sig snabbt och hänga upp kläderna mamma hade tvättat. Sen drog jag till bussen :) Bussen va en kvart sen -.- Fast inte förvånad eftersom frista bussen alltid är sen. Väl inne i stan smsade jag Steph och då skulle hon gå hemifrån så fick stå och vänta en jävla bra stund innan tösen kom. Vi gick till hemmakväll och köpte godis. Sen ica och köpte chips och mjölk och lite annat. Tog bussen hem till henne och parkerade i sängen och smällde på en film :) Öppnade en vin flaska och pratade jävel om massor. Underbart att prata med dig gumman <3 Efter att ha kollat på filmen en stund pausade vi tog en röka och sen hoppade Steph in i duschen :) Hennes telefon ringde och jag svarade och det va hennes kompis Jenny som sa att hon stog utanför så jag gick och öppnade :) Vi satt och tjöta en stund till Steph va klar :) Då blev det prat igen och lite annat :) Efter ett tag åkte Jenny och jag och Steph satte oss och kollade på Moulin Rouge :) Den filmen är bara så bra :) När den va slut kollade vi även klart på Flicka som vi bara hade kollat till hälften. När den va slut va klockan 2 och vi började slänga på oss kläderna för att gå ner till stan. På vägen kom Stephs kille springade full som fan så han sprang runt i snön och grejer :S Sen fick vi stå å vänta på södra en halv timma på att min buss skulle komma så att jag kunde komma hem :O Bussen stank som fan ! Rena fyllesvin på hela bussen och luktade verkligen gammal alkis :S Väl hemma så kröp jag ner i sängen och försökte få upp värmen :) Mathias ringde så pratade vi en liten stund och sen va jag så jävla trött så det blev sova. Underbar dag. Älskar dig Steph, du betyder massa <3




Söndag: Idag sov jag fram till 3 för att jag va så jävla trött och sovit så lite i helgen. Sen blev det soffan med tv:en och datorn. Sitter nu och kollar på Blåsningen med mamma och hunden brevid mig. Sen blir det nog filmen som går på 4.an och sen sova :)




PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0