100204 School

Va lite dålig på och skriva igår men det blev en skoldag först med Idrott som jag inta va med på utan gick med Ida istället :) Sen på mattelektionen var jag i salongen istället och färgade först emmas hår och sen förtsatte att bleka slinga i luggen :)
Efter skolans slut blev det att åka hem till självaste Ida Krassman.
Käkade lite sen passade vi Wilda tillsammans med Sofia :D
Hahahah fick sig ett par goda skratt kan jag säga xD hihi
Hem någongång vid halv 9 och soffan blev mitt mål när jag kom hem.
Satt och skrev med några mysiga personer och sen SÄNGEN nästa :P
Smsade lite med folk och sen somnade jag, TRÖTT!

Nu ska vi ha datakunskap och sen blir det en snabbis hem innan jag ska köpa byxor med mamma :D





PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0