100201 Grupprum

Sitter nu i ett grupprum med Sanna, Ida, Sandra och Vic och stör oss sönder på alla äckliga entrepenörerna.
Jävla glo apor hela jävla högen.
Fjortis jävlar -.-
Jävla äckel vad trött jag blir på dom -.-
Dom sitter å skriker typ "va glor dom på" men va fan!
Man kan inte låta bli å kolla när dom är så jävla töntiga och glor sönder på oss
Dom har ju fan inget liv.
Men iof alla vill ju kolla in skolans Skönheter :D
Hahaha fett kul vi har ändå ^^ hihihihi !!!!
Dricker lite cola och smsar :D
Dock inte så mycket gjort på denna lektionen heller men får fan ta å göra allt hemma sen för kan inte koncentrera mig i skolan.
Måste bli klar med Essän, alla har skrivit typ sidor, och jag har skrivit typ en mening ^^
Känner mig lite smått duktig faktiskt :P haha

Sen efter skolan blir det lite snacka med folk å sen hem till soffan och lilla Viktor som saknar mig alltid :D




PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Tinkerbell ;)

Vem stör sig inte på entreprenörer? -.-' xD

2010-02-03 @ 19:43:01
URL: http://tinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0