091211 Hemma

Sitter hemma i soffan och kollar på cirkus möller just nu, idag har jag fått starkare smärtstillande på grund av att dom andra inte hjälpte så mamma ringde så att jag fick ett nytt recept :) ont har jag vill jag lova. Men det e la bara till att stå ut och bita ihop.

Fick även igår reda på att Viktor har skaffat sig en ny tjej.. Han sa till mig att han ville vara singel och kunna göra vad han ville.. Det va ju länge han ville vara singel. Tog en månad. En jävla månad! Och ljugit mig rätt upp i ansiktet.. Fy fan säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: majsis

haha wtf cares about viktor moa! så som du springer runt kan du inte ens bry dej heller;) haha.. miss you :)

2009-12-14 @ 13:20:31
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0